Sain viime viikolla valmiiksi kaksi pikkupistelyä:
018
Tulppaanimalli on freebie jostain Cross Stitcher -lehdestä, ja pingviinimalli freebie vissiin CS Collectionista. (Pingviinipistelyä tyttö aloitteli joskus pari vuotta sitten, mutta kyllästyi sitten ja minä jatkoin loppuun; siksi työssä on nyt molempien nimikirjaimet.) Mietin vielä tulppaanipuketin viimeistelyä, kassin- tai pussinkylkeen tai tyynyksi…

Tätä olen viimepäivät pistellyt:
006
Malli kokonaisuudessaan näkyy täällä. Jotenkin minä olen mieltänyt tuon työn syksyyn liittyväksi, venetsialaisuuksineen ja päärynöineen, mutta nimi näyttää olevan Helmikuu :D. Aikamoinen pisteltävä tuo on, pikkuriikkisine pistoineen, mutta jo siitä on noin 2/5 tehtynä…

Sukankudin on kiva aina automatkoilla… Pojalle neuloin puuvillasukat:
004
Samainen sukankuluttajapoika koki muodonmuutoksen, kun intti lähetyy:
2013-06-03
Meillä on muuten pihapupu:
023
Kummoistakaan valokuvaa en ole siitä onnistunut vielä nappaamaan, kun kamera ei ole ollut sopivalla hetkellä saatavilla, mutta hännänvilahdus sentään… Pitkäkorva asuu meidän pihassa – koirasta huolimatta, mutta koira onkin kiinni, ja pupu tietänee sen. Mikään säikky pupu tuo ei tosiaankaan ole. Pari kertaa isäntä on leikannut nurmikon ihan pupun vierestä, ja muutenkin jänö hyppelehtii pihassa päiväseltään, ja koirapäädyssäkin, joskin riittävän välimatkan päässä Patskusta ja Patskun narunkantamasta.

Pistetääs näin kesäpäivän ratoksi vielä kuva mun käsilaukusta, jonka Ressu ystävällisesti minulle kirpparilta välitti:

009
Ihan on parasta kesäjuhlatyyliä, eikös vain? 😉

